PLAN TRENINGOWY DOKŁADNIE DOPASOWANY DO CIEBIE!

 

 

 zajecia1 opracowywanie optymalnego dla Ciebie planu treningowego zaczynamy od kompleksowego wywiadu; chcemy dowiedzieć się jak wygląda Twoja sportowa przeszłość, jaki sport i jakiego typu rekreację uprawiałaś/eś i co robisz ze swoim ciałem obecnie; analizujemy stan Twojego zdrowia, wydolność, stopień sprawności i staramy się rozpoznać ograniczenia, które powinniśmy brać pod uwagę – wszelkiego rodzaju dolegliwości i kontuzje jakich nabawiłaś/eś się w przeszłości
 zajecia2 na podstawie wniosków z wywiadu wspólnie określamy Twoje potrzeby i wyznaczamy cele, do których będziemy konsekwentnie dążyć; pierwsze treningi to nauka poprawnej techniki wykonywania ćwiczeń, co pozwali uniknąć niepotrzebnych kontuzji; dalej programujemy treningi na kilka tygodni-miesięcy na przód tak, by cały czas mieć pewność że jesteśmy na dobrej drodze do realizacji naszych zamierzeń;
 zajecia3 kluczowym aspektem jest dokładne dopasowanie planu treningowego do Twoich możliwości i założonych celów; każdy trening poprzedzony jest odpowiednią rozgrzewką a kończy się sesją rozciągającą, podczas której szczególny nacisk kładziemy na mięśnie najciężej pracujące podczas zajęć;
dbamy o to, by zajęcia były prostą drogą do usprawnienia ruchowo-wydolnościowego i staramy się nie dopuszczać do przeciążeń;
 zajecia4

w długotrwałym procesie treningowym szalenie ważne są różnorodność form oraz brak rutyny; każde zajęcia powinny być nieco inne, w pewnym sensie zaskakujące a przez to utrzymujące Twoją motywację i koncentrację na najwyższym poziomie; korzystamy z całego mnóstwa formuł i systemów treningowych, zawsze łącząc użytkowanie sprzętu funkcjonalnego z ćwiczeniami z użyciem masy własnego ciała; ogromny nacisk kładziemy na mobilność, zdrowy kręgosłup i prawidłowe funkcjonowanie całego organizmu;